%5

48 قانون قدرت/نسل نو اندیش

قیمت : 531,905تومان 559,900تومان
نویسنده:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 87
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
25
سال چاپ :
1403
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
0
تعداد صفحه :
640
شابک :
9789642369362

رابرت گرین نویسنده سرشناس و بسیار موفقی آمریکایی‌یست که برای شش کتاب خود، بیش از بیست سال تحقیق تاریخی کرده‌است. انتشارات نسل نواندیش تا به حال سه کتاب پرفروش ۴۸ قانون قدرت، ۳۳ استراتژی جنگ و قوانین طبیعت انسان را چاپ نمونه است و دیگر کتاب‌های این نویسنده در دست چاپ می‌باشند.

رابرت گرین با زبانی صریح و بی پرده به بیان واقعیت‌هایی می پردازد که در دنیای امروز ما در جریان است. شاید این واقعیت‌ها تلخ باشند اما دانستن آن به ما کمک می‌کند تا در زندگی شخصی، کاری و اجتماعی، همواره مهمترین تصمیم‌ها را بگیریم و در راس باشیم. او در کتاب‌هایش برای شناخت و درک بیشتر خواننده از نمونه‌های عینی مدد گرفته و تمام موضوعات سنگین را بسیار شفاف و روشن برای خواننده بیان می‌کند. نکته جالب اینکه این قوانین در فرهنگ و سیاست ما نیز بسیار ملموس است حتی در مثال‌های تاریخی از رهبران و فرماندهان ایرانی یاد شده است.

با خواندن کتاب‌های رابرت گرین می‌توانید به روابط خود نگاهی دوباره داشته باشید و راهبردهایی بیابید که غیرمستقیم و بسیار ظریف به خواسته‌های خود دست یابید. به عنوان مثال در کتاب سی و سه استراتژی جنگ، با قوانینی آشنا خواهید شد که می‌توانید با بهره‌گیری گرفتن از آنها، رقیب عشقی خود را با حفظ ارزش و اعتبار خویش، از میدان به در کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...