%12

کلیدهای ‏رفتار با کودک‏ دو ساله‏/صابرین

قیمت : 136,400تومان 155,000تومان
نویسنده:
موضوع اصلی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 6
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
21
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
231
تعداد صفحه :
204
شابک :
9789646181595

«کلیدهای رفتار با کودک دوساله» نوشته مگ زویبک، پرستار و روانشناس کودک است.

بچه‌های دوساله واقعا هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی هستند، و حداقل بعضی از اوقات می‌توان از مصاحبت با آنها لذت برد.

در این کتاب با تغییرات فراوان کودک دوساله‌تان طی سالی که پیش رو دارد، آشنا می‌شوید. بخش اول، «فرزند دوساله شما چگونه رشد و تغییر خواهد کرد»، رشد و تغییر او را در رابطه با شما، در نحوه تفکر و روش استفاده او از حواس و مهارتهای جسمی خود برای یادگیری، توصیف می‌کند. این فصل، شامل کلیدهایی است که تأثیر مراحل رشد فرزندتان را در رفتار او طی این فعالیتهای روزمره بررسی می‌کند. هر یک از کلیدهای این بخش را می‌توانید به صورت مستقل مطالعه کنید، اما اگر همه کلیدهای آن را بخوانید، بر توانایی شما در درک فرزند دوساله‌تان خواهد افزود. روند رشد بچه‌ها با یکدیگر متفاوت است و در هر کودکی جنبه‌های گوناگون رشد، تأثیرات متفاوتی بر هم می‌گذارند. مراحل رشد کودکان گاهی به صورت جهشی و گاهی به صورت گامهای بسیار کوچک طی می‌شوند.

بخش دوم، «سبک مزاجی»، تفاوتهای رفتاری گوناگون بچه‌ها را با ذکر جزییات آن توصیف می‌کند. همه دوساله‌ها در نهایت مراحل رشد یکسانی را پشت سر می‌گذارند اما هر کدام، این مرحله را با روشی منحصر به‌فرد طی می‌کنند. اگر بیاموزید که سبک فرزند خود را درک کنید از متفاوت بودن او با بچه‌های دیگر و با خودتان کمتر احساس ناراحتی خواهید کرد.

در بخش سوم، «رفتارها و بدرفتاریهای نوعیِ دوساله‌ها» ، درباره رفتارهای گوناگونی که می‌توانید طی سال آینده از فرزند خود انتظار داشته باشید، می‌خوانید. این بخش به شما می‌گوید که رفتارها و بدرفتاریهای فرزندتان چگونه قسمتی از مراحل رشد او را تشکیل می‌دهد و راهکارهایی را به شما می‌آموزد تا بتوانید از پس چالشهایی که این دوره نه چندان وحشتناک در زندگی شما ایجاد می‌کند برآیید و از آنها لذت ببرید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...