%12

تربیت ‏بدون ‏فریاد/صابرین

قیمت : 136,400تومان 155,000تومان
موضوع اصلی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 14
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
19
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
240
تعداد صفحه :
215
شابک :
9789642785278

«تربیت بدون فریاد» نوشته هال ادوارد رانکل، روانشناس آمریکایی است.

نویسنده در آغاز کتاب درباره ساختار و هدف این کتاب نوشته است:

هدف من از نوشتن این کتاب ساده است: آرام کردن دنیا؛ هر بار یک ارتباط.

ابتدا از ارتباط با فرزندانتان شروع کنید. اعتقاد راسخ دارم با پیاده کردن اصول این کتاب در زندگی خود، روابط شما و فرزندتان چنان می‌شود که همواره در آرزوی آن به سر می‌بردید. این روابط قرین شادی، همکاری، توازن و از همه مهم‌تر احترام متقابل خواهد بود. در واقع آرامش آن‌قدر هم که تصور می‌کنید از خانواده شما دور نیست.

برای آنکه این کتاب شما را در برقراری چنین ارتباطی یاری دهد، ساختاری انتخاب کرده‌ام که با روشی منطقی شما را با شیوه تربیت بدون فریاد آشنا سازد؛ روش گام به گام. در ابتدا ممکن است بعضی از اصول این کتاب متناقض و حتی کمی نوظهور به نظر برسند؛ چون برخلاف بسیاری از تعالیم سنتی هستند. هرچند می‌توانید با نگاهی به فهرست مطالب، موضوع مورد نظر خود را از میان فصول کتاب انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید حداکثر استفاده را از کتاب بکنید، بهتر است فصلها را بترتیب بخوانید.

این کتاب در چهار بخش و دوازده فصل تدوین شده است. در انتهای هر بخش، داستانی واقعی از تجارب زندگیِ افرادی مانند شما را نقل کرده‌ام. بعضی از این داستانها مربوط به مراجعینی است که برای درمان یا آموزش نزد من آمده‌اند و بعضی دیگر مربوط به همکاران و دوستانم است. خوشبختانه از موهبت همکاری با افرادی برخوردارم که وقت، پول و انرژی خود را صرف یادگیری تمرکز بر خود و شیوه ارتباط با دیگران می‌کنند. گام زدن کنار آنها و مشاهده تحولی که آنها در روابط خود ایجاد می‌کنند برایم موهبتی به‌غایت ارزشمند است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...