%10

فقط گوش کن/نون

قیمت : 135,000تومان 150,000تومان
نویسنده:
ناشر:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 9
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
1
سال چاپ :
1400
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
0
تعداد صفحه :
0
شابک :
9786226652421

آنابل گرین همه‌چیز دارد؛ تبلیغات تلویزیونی که این‌طور نشانش می‌دهد. اما زندگی واقعی آنابل بسیار دور از این تبلیغات است. او مشکلات متعددی را در زندگی‌اش تجربه می‌کند: خانواده‌اش تحت فشار اختلال خوردن خواهرش قرار دارد و آنابل از صحبت درباره‌ی گذشته‌اش و بی‌علاقه بودنش به مدلینگ می‌ترسد. رمان فقط گوش کن (Just Listen) ماجرای زندگی این دختر نوجوان است.

سارا دسن (Sarah Dessen) از دوستی آنابل و کلارک هم به ما می‌گوید؛ کلارک دختر پسروار به‌تمام معنایی است که بهترین فوتبالیست منطقه‌ی آنابل محسوب می‌شود و در قمار نیز حرفه‌ای است. آنابل و کلارک بهترین دوست یکدیگرند، البته تا پیش از اینکه سوفی به جمعشان بپیوندد. با ماجراهایی که سوفی با خودش به همراه می‌آورد، آنابل سال تحصیلی را تنها و بدون هیچ دوستی آغاز می‌کند.

در بحبوحه‌ی این اتفاقات است که آنابل اوئن را می‌بیند، پسری که شیفته‌ی موسیقی است و هرگز نمی‌تواند دروغ بگوید. همین آشنایی و دوستی است که سبب می‌شود آنابل رفته‌رفته با ترس‌های خود مواجه شود و شجاعت این را پیدا کند که حقیقت را بپذیرد و با صدای بلند اعلامش کند، البته ابتدا به خودش.

کتاب فقط گوش کن رمانی جذاب و دلنشین درباره‌ی پذیرش واقعیت و شهامت مواجهه با آن است. این داستان نوجوانانه در خلال صفحات خود به ما می‌آموزد که فکر یا قضاوت نکنیم، بلکه فقط بنشینیم و گوش کنیم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...