%10

اشنایی با ساز و کار ذهن و تسلط بر ذهن خویش/اختران

قیمت : 40,500تومان 45,000تومان
نویسنده:
ناشر:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 6
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
2
سال چاپ :
1400
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
0
تعداد صفحه :
59
شابک :
9789642072507

"آشنایی با ساز و کار ذهن و تسلط بر ذهن خویشتن" کتابی است به قلم "ریچارد پل" و "لیندا الدر"، که با محوریت "تفکر، احساس، خواستن و معضل خردگریزی" به رشته ی تحریر درآمده است.

از آنجا که همه ی افکار بشر توسط ذهن کنترل می شوند، درک افکار ما برای پیشرفت فردی و اجتماعی یک امر ضروری و حائز اهمیت تلقی می شود. این کتاب راهنمای متفکران برای ذهن انسان است و با عنوان "آشنایی با ساز و کار ذهن و تسلط بر ذهن خویشتن" به کارکردهای اصلی ذهن انسان می پردازد تا به خوانندگان اجازه دهد که عقل و احساسات خود را به طور موثرتری کنترل کنند.

"ریچارد پل" و "لیندا الدر"، انگیزه های اساسی را که بر افکار و اندیشه های ما تأثیر می گذارند و می توانند ما را از اقدامات منطقی یا اخلاقی منحرف کنند، کشف می کنند و در کتاب "آشنایی با ساز و کار ذهن و تسلط بر ذهن خویشتن" معرفی می کنند. این راهنما با بررسی خطرات اندیشه ی خودمحور و جامعه محور، راهکارهایی را برای تقویت هوش هیجانی و توسعه ی فضایل تفکر انتقادی ارائه می دهد که "تفکر، احساس، خواستن و معضل خردگریزی" را در محوریت قرار داده است.

این کتاب به عنوان بخشی از کتابخانه ی راهنمای متفکران، مأموریت بنیادی تفکر انتقادی را برای ارتقاء جوامع انتقادی خالی از غرض از طریق پرورش توانایی ها و فضایل اساسی فکری در تمام زمینه های تحصیلی در سراسر جهان پیش می برد. این اثر کم حجم، محتوای منحصر به فردی را در درک موانع تفکر انتقادی به اشتراک می گذارد و فرایندهای ذاتی اندیشه ی غیر منطقی را به روشنی مشخص می کند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...