%5

ماتریس دیجیتال/هورمزد

قیمت : 46,550تومان 49,000تومان
ناشر:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 9
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
1
سال چاپ :
1398
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
403
تعداد صفحه :
354
شابک :
9786226010849

فعالان حوزۀ کسب ‎و‎کار عاشق صحبت‌کردن دربارۀ لیست پانصد شرکت برتر فورچون هستند. این لیست شامل شرکت‌‌های آمریکایی با بالاترین درآمد است و اقتصاد آمریکا را در تصویری کلی نمایش می‌‌دهد.

از این رو، ما علاقه داریم دربارۀ آن با یکدیگر بحث و گفت‌‌و‌‌گو کنیم؛ حتی بیش از هر چیزی دوست داریم روندها را استخراج کنیم و از آن‌ها نتیجه‌گیری داشته باشیم.

وقتی می‌گوییم از ۶۱ شرکت موجود در لیست اصلی در سال ۱۹۵۵، فقط ۱۲% هنوز در لیست سال ۲۰۱۵ قرار دارند، به چه معناست؟

یا وقتی می‌‌شنوید پنجاه سال پیش، یکی از شرکت‌های حاضر در این لیست انتظار داشت حداقل تا شصت سال دیگر عمر کند، ولی در حال حاضر این عدد به پانزده تا بیست سال رسیده است، چه معنایی از آن برداشت می‌‌کنید؟

این موضوع مرا به یاد نقل‌قولی معروف می‌‌اندازد: «عملکرد گذشته نمایانگر نتایج آینده نیست.» به ‌عبارت ‌دیگر، شما نمی‌توانید برای حرکت به‌سمت آینده بر استراتژی‌‌های فعلی کسب‌وکار خود، فارغ از میزان موفقیت آن‌‌ها، متکی باشید.

اگر شما همچنان با ایده‌های عصر صنعتی کار می‌کنید، یا حال یا در آیندۀ نزدیک، اقتصاد دیجیتال شما را از صحنه کنار خواهد گذاشت! و دقیقاً به همین دلیل شما نیاز دارید کتاب ماتریس دیجیتال را بخوانید.

توسعۀ فناوری‌های دیجیتال فرصت‌های چشمگیری ایجاد کرده است و این شرکت‌ها با بهره‌گیری از این موقعیت پیش‌آمده در راستای ساخت مدل‌‌های کسب‌‌و‌‌کاری قدرتمند و تبدیل‌شدن به غول‌های دیجیتالی قدرتمند به موفقیت رسیده‌‌اند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...