%10

نامه به لوئیز جواب ها در خود شما هستند/نواندیش

نویسنده:
مترجم:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 8
تعداد :
1
موجود نمی باشد
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
1
سال چاپ :
1395
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
279
تعداد صفحه :
254
شابک :
9789642367481

این كتاب مجموعه‌ای از نامه‌هایی است كه طی سال‌ها از مردم سراسر جهان دریافت كرده و به آن‌ها جواب داده‌ام. نامه‌ها به موضوعات مختلفی اشاره دارند. تقریباً تمامی كسانی‌كه به من نامه نوشته‌اند، خواسته‌اند كه به شكلی خودشان و دنیایشان را تغییر بدهند. در جواب‌هایم سعی كردم به آن‌ها كمك كنم تا به هدف‌هایشان برسند. من خودم را سنگ زیربنایی می‌دانم كه در مسیر این خودشناسی و خودیابی قرار گرفته‌ام. من فضایی خلق می‌كنم كه مردم خودشان را دوست بدارند و به این نتیجه برسند، چه انسان‌های اعجاب‌برانگیزی هستند.

این، همه كاری است كه من می‌كنم. من التیام‌دهنده و شفابخش نیستم. به‌جای آن كسی هستم كه از اشخاص حمایت می‌كنم. من به آن‌ها كمك می‌كنم كه قدرت و درایت و توانمندی‌های درون خود را پیدا كنند. من به آن‌ها كمك می‌كنم كه موانع و راه‌بندها را از سر راهشان بردارند و در هر شرایطی بتوانند خودشان را دوست بدارند و به خود عشق بورزند.

شاید شما هم جنبه‌هایی از خود را در این صفحات پیدا كنید. من بر این باورم كه با خواندن چالش‌ها و الهامات دیگران می‌توانیم خودمان و مسائلمان را به شكلی متفاوت ببینیم. گاه می‌توانیم با استفاده از آنچه برای دیگران اتفاق افتاده در زندگی خود تغییراتی بدهیم. امیدواریم این كتاب به شما كمك كند تا بدانید شما هم در درون خود از توانمندی برخوردارید تا تغییر كنید و راه‌حل‌هایی برای خودتان پیدا كنید و به عبارت دیگر جواب‌ها را در درون خود بیابید

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...