%15

دایره المعارف مصور افسانه ها و اسطوره ها/سایان

قیمت : 680,000تومان 800,000تومان
نویسنده:
مترجم:
ناشر:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 21
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
1
سال چاپ :
1400
قطع/نوع جلد :
گالینگور
وزن :
1950
تعداد صفحه :
400
شابک :
9786008269021

افسانه ها و اسطوره ها بخشی جدایی ناپذیر از همه فرهنگ ها هستند. روایت ها ، مضامین و شخصیت های آنها به سوالات همیشگی بشر اشاره می کنند و به آنها پاسخ می دهند: ما از کجا آمده ایم ، چگونه زندگی می کنیم ، به چه اعتقادی داریم؟

این کتاب جذاب ، اسطوره ها و افسانه های مهم جهان ، از اساطیر کلاسیک گرفته تا اعتقادات شرقی و از افسانه های آمریکایی گرفته تا قصه های محلی آفریقا را بررسی می کند. داستان ها با جزئیات جذاب بازگو می شوند ، در حالی که جنبه های اصلی هر افسانه در نظر گرفته می شود: معنی ، هدف و قدرت آنها. شخصیت های اصلی؛ و اهمیت آنها برای فرهنگ مدرن.

تصاویر و عکسهای خاص با متن آموزنده ، درخت خانوادگی و تمرکز بر موضوعاتی مانند خلقت ، مرگ و زندگی پس از مرگ ترکیب می شوند. از گیلگمش تا کویتزالکواتل ، هراکلس تا پان گو ، کتاب دایره المعارف مصور افسانه ها و اسطوره ها راهنما و مرجع کامل و جذابی برای جهان موجودات افسانه ای ، قهرمانان فانی و خدایان نامیرا است. دور هم جمع شوید تا داستان های جذاب خدایان ، خطرها ، قهرمانان و رویدادهای بزرگ کیهانی را مطالعه کنید . این کتاب با بیش از 1000 تصویر ، افسانه ها و اسطوره های داستان های حماسی جهانی را کاوش می کند ، بزرگترین اسطوره های خلقت در همه زمان ها ، مانند افسانه های برهما و ویشنو ، و خدای اینکاها ویراکوچا را زنده می کنند.

این کتاب به ما می گوید که چگونه ماسایی ها برای اولین بار گاو خود را بدست آوردند ، یا اینکه چگونه یونانیان آتش را کشف کردند و افسانه هایی که مرگ را توضیح می دهند ، از جمله داستان خدای مائوری را به اشتراک می گذارد.

این حماسه ها از سرتاسر جهان که در اصل از نسلی به نسل دیگر منتقل شده اند ، بخشی از میراث ما هستند و ما با آنها پیوند برقرار می کنیم. کتاب دایره المعارف افسانه ها و اسطوره ها زمینه و مفهوم هر کدام از افسانه ها را فراهم می کند و گنجینه ای است برای هر کس که به میراث فرهنگی خود علاقه مند است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...