%32

اول عاشق خودت باش/یوشیتا

قیمت : 81,600تومان 120,000تومان
نویسنده:
ناشر:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 15
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
9
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
0
تعداد صفحه :
126
شابک :
9786226412476

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای کامل بودن به همه‌چیز احتیاج دارید، شما محکوم به مقابله با بدبختی هستید. کمال‌گرایان معمولاً کارهای اضافی زیادی انجام می‌دهند، زیرا فکر می‌کنند دیگران نمی‌توانند وظایفشان را به‌خوبی آن‌ها انجام دهند، بنابراین کاری را به دیگران محول نمی‌کنند. آن‌ها اضطراب و استرس زیادی را تجربه می‌کنند، زیرا همیشه ترس از شکست دارند.

کمال‌گرایی دشمن خلاقیت است و غالباً ما را از عمل‌گرایی بازمی‌دارد و این امر باعث می‌شود کمال‌گرایی به یکی از اصلی‌ترین دلایل تأخیر و تعلل تبدیل شود. این افراد حتی بیشتر از بقیه از شکست می‌ترسند. اگر آن‌ها اقدام نکنند، اگر تصمیم نگیرند، پس شکست هم نخواهند خورد؛ بنابراین، درنهایت، آن‌ها نه اقدامی می‌کنند و نه تصمیمی می‌گیرند. این افراد هرگز کاری را به پایان نمی‌رسانند و کتاب یا مقاله را به‌طور کامل بازنویسی نمی‌کنند و کار را نیمه‌تمام رها می‌کنند، زیرا هنوز کامل نیستند؛ و بنابراین فرصت‌ها از دست می‌روند و زمان می‌گذرد و هیچ نتیجه‌ای به دست نمی‌آورند.

کمال‌گرایی به عزت‌نفستان آسیب می‌زند، به این خاطر که دائم احساس عدم موفقیت و عدم پذیرش خودتان را تجربه می‌کنید. اگر دائماً خودتان را به‌عنوان یک آدم شکست‌خورده تصور کنید، ایجاد عزت‌نفسی سالم تقریباً برایتان غیرممکن است. همچنین به‌احتمال‌زیاد این افراد کمتر تلاش می‌کنند و کمتر خودشان را در معرض خطر قرار می‌دهند، هر دوی این‌ها عامل اصلی موفقیت و سعادت شخصی است.

منظور مرا اشتباه برداشت نکنید. مکان‌ها و مشاغلی وجود دارند که دوست دارید در حد کمال آن‌ها را داشته باشید- برای ‌مثال در اورژانس یا عمل جراحی، اما در بسیاری از حوزه‌های دیگر این مسئله لازم نیست.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...