%5

هواپونوپونو/شبنا

نویسنده:
ناشر:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 20
تعداد :
1
موجود نمی باشد
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
1
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
0
تعداد صفحه :
82
شابک :
9786229010808

حالا چه چیزهایی رو میشه پاکسازی کرد؟ هرچیزی که بخواید. شخصیتتون، سلامتیتون، ثروتتون، شرایطی که در اون هستید، افراد دیگه، اشیای بی‌جان، حیوانات و حتی امور جهان. قطعا «هرچیزی». شاید شگفت‌انگیز به نظر برسه که ما به عنوان افرادی که تو خونه نشستیم بتونیم تاثیری رو مردم و رویدادهای جهان بذاریم.

اما اینجا گفتن این نکته ضروریه که مشکل از طرف فرد یا شرایط نیست. بلکه مسئلهٔ نحوهٔ ادراک اونا توسط ماست. مسئله اون تصویر تحریف شده‌ایه که ما در لابه‌لای غباری از ترس و جهل درست کردیم. برای تغییر دنیای دور و برمون اول باید خودمون و ادراکمون از اونو تغییر بدیم. یکی از جوانب هواوپونوپونو که یه عدهٔ زیادی از مردم رو شگفت‌زده میکنه، این واقعیته که ما می‌تونیم از این فرایند برای پاکسازی و بهبود روابطمون با اشیای بی‌جان مثل ساختمونا، صندلیا، درختا، اتاقا که همگی دارای سطحی از خودآگاهی‌ان، استفاده کنین.

این مسئله اونطور که به نظر میرسه، شگفت‌انگیز نیست. به شرط اینکه بدونین ما تو جهانی از ارتعاشات زندگی می‌کنیم. نیکولا تسلا میگه: «اگه می‌خواید رازهای هستی رو پیدا کنید، از منظر پویایی انرژی‌ها، فرکانس و ارتعاشات، به جهان بیندیشید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...