%10

کتاب کوچک هوگا راز های دانمارکی خوش حال زیستن/کتاب مجازی

قیمت : 180,000تومان 200,000تومان
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 14
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
18
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
گالینگور
وزن :
344
تعداد صفحه :
220
شابک :
9789651243127

بعضی ها، اداره جات دانمارک رو یه چیزی تو مایه های تیتراژ ابتدایی کارتون فلینستن ها توصیف کردن. اگه ساعت پنج بیای، قبل از اینکه بتونی بگی «یابا دابا دو!» همه رفتن. بچه دارها که معمولا ساعت چهار می رن؛ بچه ندارها ساعت پنج. ساعت پنج همه روانه ی خونه می شن که شام بپزن. خود من هم به عنوان مدیر، همیشه جلسات رو جوری برنامه ریزی می کنم که در صورتی که پدر و مادری توی گروه باشن جلسه قبل از چهار تموم بشه تا اونا بتونن تو همون ساعت همیشگی برن دنبال بچه هاشون.

به طور متوسط 60 درصد اروپایی ها حداقل یه بار در هفته با دوستان و فامیل و همکارها رفت و آمد می کنن. این رقم برای دانمارکی ها 78 درصده. درسته که به تنهایی هم می تونین با خودتون هوگا کنین اما هوگا معمولا تو گروه های کوچیکی با دوستان صمیمی و خانواده پیش میاد.

هوگا موقعیتیه که در اون آرامش خاطر زیادی هست. هیچ کس مجلس رو دست نمی گیره و موقع صحبت کردن یه تنه حرف نمی زنه. «برابری» عنصر خیلی مهمی تو هوگاست؛ خصیصه ای که ریشه ی عمیقی تو فرهنگ دانمارک داره و خودش رو به صورت مشارکت همه ی افراد در انجام دادن کارهای ریز و درشت برای یه عصر هوگاطوری نشون می ده. تازه اگه همگی برای آماده شدن شام کمک کنیم خیلی هوگاطورتره تا این که یه نفر تنهایی تو آشپزخونه نقش میزبان رو داشته باشه.

گذران وقت با دیگران، فضایی گرم، آسوده، دوستانه، بی تکلف، صمیمانه، همراه با راحتی، باب طبع و خوشایند ایجاد می کنه. از خیلی جهات شبیه در آغوش گرفتنه بدون این که ارتباط فیزیکی داشته باشین. تو همچین شرایطیه که شما می تونین کاملا خودتون باشین، راحت. بنابراین هنر هوگا، هنر بسط دادن منطقه ی امن شما هم هست که افراد دیگه رو هم شامل می شه.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...