%5

خوب مثل مرده ها/نون

قیمت : 312,550تومان 329,000تومان
نویسنده:
ناشر:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 17
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
7
سال چاپ :
1403
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
376
تعداد صفحه :
407
شابک :
9786227566529

کتاب خون مثل مرده ها اثر هالی جکسون نشر نون ترجمه محدثه احمدی در ادامه ی دو کتاب پر فروش راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب و دختر خوب و خون بد منتشر شده است.

معرفی کتاب خوب مثل مرده ها:

خوب مثل مرده ها نخستین بار در سال 2021 منتشر شد. پیپ برای مقابله با اختلال اضطراب پس از سانجه PTSD به مصرف قرص های زاناکی روی آورده است. او به دریافت تهدید های آنلاین عادت دارد اما یک پیام مشخص، بارها و بارها برای او ارسال شده است: چه کسی دنبالت خواهد گشت اگر این بار تو کسی باشی که نا پدید می شود؟ فردی ناشناس، کبوتر هایی مرده را در حیاط خانه پیپ می گذارد و شکل هایی اسراسر آمیز را با گچ در مقابل خانه اش می کشد. کارآگاه هاکینز اما اعتقاد ندارد که الگوییی مجرمانه در کار است و به همین خاطر، از تحقیق، در مورد این رویدادها امتناع می کند. پیپ خودش دست به کار می شود و تحقیقاتش، او را به یک قاتل سریالی در زندان می رساند. با این حال پیپ نگران است که پلیس شاید فردی اشتباه را دستگیر کرده باشد.

از متن کتاب خوب مثل مرده ها:

او همچنان هر روز با راوی حرف می زد. البته نه راوی واقعی، بلکه نسخه ای که در ذهنش زندگی می کرد. وقتی هراسان یا مردد بود، با او صحبت می کرد، از او می پرسید که چه کاری انجام می داد اگر خودش آنجا بود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...