%10

راهنمای کهکشان برای اتواستاپ زن ها/چشمه

قیمت : 135,000تومان 150,000تومان
ناشر:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 17
تعداد :
1
زبان :
-
نوبت چاپ :
14
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
243
تعداد صفحه :
205
شابک :
9786002292902

راهنمای کهکشان برای اتو استاپ زن ها هم عنوان جلد اول و هم نام مجموعه ی پنج جلدی این رمان است. داگلاس آدامز سال 2001 درگذشت و پس از مرگ او ایون کالفر، نویسنده ی ایرلندی، با اجازه ی بیوه ی آدامز و با بهره گیری از آرشیو، یادداشت ها و نوشته های چاپ نشده ی داگلاس آدامز، جلد ششم و آخرین جلد این رمان را نیز با عنوان راستی تا یادم نرفته… نوشت و سال 2009 منتشر کرد.

رمان پنج جلدی راهنمای کهکشان برای اتو استاپ زن ها، که برخی منتقدان آن را از درخشان ترین طنزها و زیباترین آثار پست مدرن معاصر ارزیابی می کنند، از پُر فروش ترین کتاب های دهه ی 80 و 90 میلادی بود و تا کنون به ده ها زبان ترجمه و بر اساس آن یک سریال تلویزیونی، یک تئاتر، یک موزیکال و یک فیلم سینمایی خلق شده است.

آدامز در رمان راهنمای کهکشان برای اتو استاپ زن ها ژانر داستان های علمی ـ تخیلی را در ساختاری مستحکم و پیرنگی پُر کشش و جذاب، با طنزی عمیق، چند پهلو، پُرمعنا و هنرمندانه و زبانی روان تلفیق و اثری بدیع و بی همتا خلق کرد.

بخشی از داستان

مشکل این سیاره اینه، یا بهتر بگیم این بود، که اغلب ساکنانش بیشتر وقت ها ناراضی بودند و احساس خوشبختی نمی کردند. برای حل این مشکل طرح های متفاوتی مطرح و اجرا شدند که بهترین شون طرح مبادله و دست به دست شدن کاغذهای رنگی بود که چند تا عدد روشون چاپ شده بود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...