%5

چاکرا درمانی تکنیک های خود درمانی به روش توازن چاکراها / یوشیتا

قیمت : 136,800تومان 144,000تومان
ناشر:
موضوع اصلی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 11
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
2
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
0
تعداد صفحه :
144
شابک :
9786225911093

چاکرای تحت‌تأثیر: چاکرای تاج، چاکرای قلب

افسردگی ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. گاهی اوقات به‌طور موقت آن را پشت سر می‌گذاریم. در مواقع دیگر، می‌تواند در زندگی ما دائمی باشد. اغلب، کسانی که از افسردگی مزمن رنج می‌برند، در شرایط روحی بدی به سر می‌برند.

افسردگی می‌تواند احساس غم‌واندوه مداوم، پوچی و ناامیدی و فقدان لذت در فعالیت‌های روزمره باشد؛ گویی زندگی گاهی ارزش زندگی کردن را ندارد. همچنین می‌تواند بر اشتها و خواب ما تأثیر بگذارد یا ما را بیدار نگه دارد یا باعث شود بیش از حد به خواب نیاز داشته باشیم. گاهی اوقات حتی افکار مکرر درباره مرگ یا خودکشی وجود خواهد داشت.

زمانی که افسرده هستیم، یکی از دلایل اصلی، احساس عمیق تنهایی است. به همین دلیل است که افسردگی عمدتاً با چاکرای تاج مرتبط است. هنگامی که احساس می‌کنیم با سایر جهان در ارتباط هستیم، چاکرای تاجِ ما باز و متعادل است. وقتی احساس می‌کنیم از دنیا جدا شده‌ایم و حتی نسبت به خداوند و همین‌طور از نحوه زندگی خودمان خشمگین هستیم، این امر معمولاً نشان دهنده این است که انرژی ما در این چاکرا از هماهنگی خارج شده است. علاوه بر این، چاکرای نامتعادل قلب می‌تواند به دلیل عدم ارتباط با خود باعث افسردگی شود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...