%5

من مضطرب با دلشوره و نگرانی های روزمره مان چه کنیم/شمعدونی

قیمت : 153,900تومان 162,000تومان
موضوع اصلی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 11
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
10
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
188
تعداد صفحه :
213
شابک :
9786229600283

شاید برای برخی از جوانان این سؤال پیش آمده باشد که چه تأثیری بر دوستان خود یا دوستانِ دوستانشان و در حالت وسیع‌تر کل دنیا می‌گذارند!

هر چند شبکه‌های اجتماعی برای نوجوانان کم‌تر از 13 سال ممنوع شده‌ است، اما به‌تازگی شاهد حذف شدن حساب 20 هزار نوجوان بودیم.

به این منظور، یک سرویس ویرایشگر به اسم فیسمود (Facemoods)، مخصوص نوجوانان ایجاد شده ‌است تا از سوء‌استفاده‌های احتمالی جلوگیری و به آن‌ها در نحوه استفاده از شبکه‌ اجتماعی کمک کند.

روش کار این سرویس این‌گونه است که به نوجوانان کمک می‌کند دعوت هر فرد غریبه‌ای را قبول نکنند و حساب کاربری‌شان را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که فقط دوستانشان بتوانند به اطلاعات آن دسترسی داشته باشند. ویدئویی در فیس‌مود پخش می‌شود که مدام داستان شنل قرمزی را تعریف می‌کند تا بر ذهن جوانان اثر بگذارد. نکته اخلاقی داستان این است که «وقتی شما دعوت دوستی را در فیس‌بوک می‌پذیرید، در واقع او را وارد زندگی خود کرده‌اید. بنابراین، فقط درخواست کسانی را که می‌شناسید قبول کنید.»

هر چند همه ما به‌خوبی می‌دانیم، اما لازم به یادآوری است که همه افرادی که از صفحه کاربری ما (نمایه‌) بازدید می‌کنند لزوماً نیتشان دوستی نیست. فراموش نکنید که نخستین گزینه موردعلاقه افرادی که معمولاً دارای انحراف‌های جنسی هستند، شبکه‌های اجتماعی است.

گاهی ممکن است برخی نمایه‌ها هک ‌شوند. به این ترتیب که هکرها هویت یکی از اعضا را غصب می‌کنند تا پیام‌های مخرب به دوستان فرد قربانی ارسال کنند. این فرد از جمع دیگران رانده می‌شود و با دزدی هویت مجازی‌اش احساس می‌کند که واقعاً مورد سرقت قرار گرفته ‌است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...