%5

مشکلات‏ را شکلات‏ کنید/شما عظیم تر از انی هستید 3/بهارسبز

قیمت : 179,550تومان 189,000تومان
نویسنده:
مترجم:
موضوع اصلی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 6
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
50
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
247
تعداد صفحه :
214
شابک :
9789649141404

ین کتاب حاصل تلاش مولف خوش ذوق و خوش فکر آن در جمع آوری داستان هایی ست که محوریت همگی آن ها مقابله با مشکلات و تغییر زاویه دید ما نسبت به حوادث و رویداد هاست.

عنوان کتاب که برگرفته از معمایی تکراری و قدیمی ست، به طور کاملاً مناسبی با داستان های آورده شده در کتاب هماهنگی دارد. در‌ واقع کتاب (و نویسنده ی آن مسعود لعلی) از همان ابتدا می‌کوشد تا به شیوه ای منسجم، به همزاد پنداری با مخاطب خود (که بدون شک در زندگی مشکلاتی دارد) بپردازد و پس از توفیق در همراهی مخاطب، راهکارهایی برای حل آن ارائه نماید.

در ابتدای کتاب و در مقدمه، متنی به قلم خود مسعود لعلی آورده شده است که البته تاثیرگذار است. در این مقدمه مسعود لعلی بیان می‌دارد که هر شخص یک دایره ی نفوذ (به طور خلاصه : محدوده ی توانایی) دارد که با گسترش آن می‌تواند به حل مشکلات خویش بپردازد. و هدف کتاب نیز همین است که به مخاطب این پیام را برساند که با گسترش قدرت درونی خود می‌توان مشکلات را حل نمود و به بیان دیگر : «هر کس عظیم تر از آن است که می اندیشد».

در بالای هر داستان متنی متناسب با آن نوشته شده است. گاه شعری از حافظ، گاه حدیثی از حضرت علی (ع) و گاه نوشته‌ای از وینستون چرچیل. ارتباط منطقی این عبارات با داستان تأثیر داستان و همینطور عبارت را تصاعدی افزایش خواهد داد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...