%10

قدرت سکوت/نوین

قیمت : 251,100تومان 279,000تومان
نویسنده:
موضوع اصلی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 15
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
10
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
0
تعداد صفحه :
373
شابک :
9786009684311

براساس آمارها، حتی در برون‌گراترین جوامع، حداقل یک‌سوم افراد درون‌گرا هستند. درون‌گراها اغلب گوش دادن را به حرف زدن ترجیح می‌دهند، نوآور و خلاق هستند و علاقـه چندانی به نشـان دادن خود و مطرح شدن ندارند.

این افراد کار کردن به‌صورت فردی را بـه جلسات طوفان فکری درون‌تیمی ترجیح می‌دهند. جامعه نیز دستاوردهایی چون قانون جاذبه، قانون نسبیت عام و خاص، آثار هنری مطرح، کامپیوترها و… را مدیون درون‌گراهاست.

سوزان کِین در کتاب قدرت سکوت، نشان می‌دهد که تاکنون چقدر قدرت درون‌گراها دست کم گرفته شده و این موضوع چه مقدار به ضرر جوامع تمام می‌شود.

او ضمن تشریح وضعیت درون‌گراها در جامعه، شغل و کسب‌وکار، تربیت و آموزش، ورزش، روابط عاطفی و…، برای درون‌گراها و نیز برون‌گراهایی که با این افراد در ارتباط‌اند، راهکارهای مناسبی ارائه می‌کند. در این کتـاب، درون‌گراهای بسیار موفقـی معرفی می‌شونـد.

از سخنران موفق و پرشوری که بعد از هر سخنرانی در تنهایی خود انرژی‌اش را بازیـابی می‌کند، تا فروشندۀ موفق و رکورد داری کـه به قدرت سوال پرسیدن پی برده است.

کتـاب قدرت سکوت با بیانی شیوا و جذاب، با ارائه نتایج آخرین تحقیقـات و با نقـل داستان‌های واقعی افراد زیادی، تلاش می‌کند تا دید جامعه و حتی دید خودِ افراد درون‌گرا را به درون‌گرایی تغییر دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...