%10

معجزه سرنوشت/البرز

قیمت : 531,000تومان 590,000تومان
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 11
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
1
سال چاپ :
1398
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
633
تعداد صفحه :
664
شابک :
9789651216480

دانشجوی سال آخر حقوق، هنوز آخرین ترم تحصیلاتش را تمام نکرده و مجوز وکالتش را دریافت نکرده است که درگیر پرونده هایی برای رفع مشکلات سالمندان می شود. یکی از این پرونده ها او را با یکی از بزرگترین شرکتهای بیمه آمریکایی رودررو می کند.

گریشام این کتاب را در سال ۱۹۹۵ میلادی و با نام «The Rainmaker» منشر کرده است.وی در این رمان داستان یک وکیل دعاوی به نام «ردوی بایلور» را نقل می‌کند که که تلاش می کند علاوه بر پیشرفت در حرفه‌اش در پی کمک به کسانی که نمی‌توانند از حقشان دفاع کنند نیز باشد. او تلاش می‌کند حق پسر بیماری را که نتوانست حق بیمه درمانی‌اش را بگیرد و در ...

وی در این رمان داستان یک وکیل دعاوی به نام «ردوی بایلور» را نقل می‌کند که که تلاش می کند علاوه بر پیشرفت در حرفه‌اش در پی کمک به کسانی که نمی‌توانند از حقشان دفاع کنند نیز باشد. او تلاش می‌کند حق پسر بیماری را که نتوانست حق بیمه درمانی‌اش را بگیرد و در نهایت نیز زنده نماند، از شرکت بیمه که یک کمپانی گردن کلفت است بگیرد و سرانجام نیز این کار را می‌کند. او نه تنها حق بیمه را می‌گیرد بلکه کمپانی را به ورطه ورشکستگی می‌کشاند. اما ناگهان منقلب شده و همه زندگی‌اش را عوض می‌کند. او با دختری آشنا می‌شود و پس از آن ماشینش، حرفه‌اش و هرچه را دارد رها کرده و می‌گوید «من دیگر مال این‌جا نیستم».

...همه پرونده رودیشب خوندم. اینجور رفتارها ویژگی چنین شرکت هایی است. معمولا به مشتری هایی که چیز خاصی از بیمه نمی دونند، بیمه های خودشون رو غالب میم کنند، اما وقتی که اونها مطالبه جبران خسارت می کنند شرکت زیر بار نمیره.

از هر بیست و پنج مطالبه ای که از شرکت می شود تنهایک مطالبه پیگیری قانونی در پی داشته است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...