%10

برندگان/نون

قیمت : 342,000تومان 380,000تومان
نویسنده:
ناشر:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 12
تعداد :
1
زبان :
فارسی
نوبت چاپ :
2
سال چاپ :
1402
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
0
تعداد صفحه :
660
شابک :
9786227566826

دو سال از اتفاقاتی می‌گذرد که هیچکس نمی‌خواهد آن‌ها را به یاد آورد. همه سعی کرده‌اند زندگیشان را ادامه دهند، اما چیزی در مورد این مکان وجود دارد که از آن جلوگیری می‌کند. ساکنان شهر همچنان با سوالات بزرگ زندگی دست و پنجه نرم می کنند؛ سوالاتی همچون مفهوم خانواده و جامعه، و اینکه ما حاضریم برای محافظت از آنها چه چیزی را قربانی کنیم؟

در حالی که ساکنین شهر خرس برای غلبه بر گذشته تلاش می‌کنند، چالش‌ها و تغییرات بزرگی بر سر راه خود می‌بینند. یک نفر بعد از مدت‌ها دوری به خانه باز می‌گردد. یک نفر بعد از مدت‌ها سردرگمی کمی آرامش را تجربه می‌کند. یک نفر عاشق می‌شود، یک نفر سعی می کند ازدواج خود را درست کند و برای نجات فرزندانش دست به هر کاری می‌زند. یک نفر تسلیم نفرت می‌شود و بزرگ‌ترین دعوای زندگیش را می‌کند و یک نفر دیگر هم اسلحه به‌دست به سمت پیست یخ می‌رود.

ساکنان شهر خرس برای خانه‌ی خود حاضرند چه چیزی را قربانی کنند؟ رمان برندگان به زیبایی تمام، پیچیدگی‌های زندگی روزمره را به‌تصویر می‌کشد و پرسش‌هایی درباره‌ی دوستی، وفاداری، از دست‌دادن و هویت را کندوکاو می‌کند. این کتاب به واژگان برد، از دست‌دادن و بخشیدن، معانی جدیدی می‌بخشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...