%5

زندگی با انچه هست/علم

قیمت : 128,250تومان 135,000تومان
مترجم:
موضوع اصلی:
موضوع فرعی:
( 0 ) امتیاز دهید
تعداد بازدید : 13
تعداد :
1
زبان :
-
نوبت چاپ :
2
سال چاپ :
1401
قطع/نوع جلد :
شومیز
وزن :
272
تعداد صفحه :
240
شابک :
9789642246243

"زندگی با آنچه هست" با عنوان فرعی "وادی روشن بینی" اثری است از دکتر "پیمان آزاد" که در آن هم با زبان روان شناسی و هم با زبان عرفان، با خواننده سخن گفته است. نویسنده تلاش کرده تا مخاطب این کتاب، با هر سطحی از آگاهی و شناخت، بتواند از مطالب ارائه شده بهره ببرد و چیزی به دانش او اضافه شود به این ترتیب این کتاب به خواننده ی به خصوصی محدود نمی شود و همه می توانند از مطالعه ی "زندگی با آنچه هست" به "وادی روشن بینی" برسند.

هر انسانی در طول زندگی ش در معرض اشتباهات شناختی قرار می گیرد و ممکن است آگاهی و بینش او در یک مه، از باورهای نادرست قرار بگیرد. آنچه اهمیت دارد این است که انسان چه میزان برای بیداری خود و خارج شدن از این مه ابهام آلود، تلاش نماید و شناخت و آگاهی را جدی بگیرد.

دکتر "پیمان آزاد" در یازده گام، به خواننده می آموزد که چطور به "زندگی با آنچه هست" دست پیدا کند و به "وادی روشن بینی" ورود کند. او ابتدا به تعریف بیداری، آگاهی و شناخت می پردازد و تصمیم گیری جدی برای تحول و تغییر را لازمه ی درک جوهر وجودی می داند. در ادامه نویسنده با پرداختن به مباحث خودشناسی، بصیرت و بینش، ضرر و زیان احساس خودسرزنشی، آزادسازی خشم، گذشت و بخشش، پایان دادن به درگیری و نزاع های درونی، یافتن شادمانی و خوشحالی و نهایتا لزوم عشق، وحدت و یکپارچگی، مطالب کتاب را جمع بندی می کند و در پایان این یازده گام اساسی و کاربردی، به ما می آموزد که چطور با هرآنچه هست، زندگی را تجربه کنیم!

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...